onsdag 18 juni 2008

Fan, nu har jag haft fullt upp igen och helt glömt denna viktiga del i mitt liv.

Har spenderat tid med familj och vänner och det mesta har varit bra.
I fredags hänge jag med Sissy och Broder Linus i Vasaparken. Som centralt objekt hade vi en BiB och den fick mkt uppmärksamhet av oss alla. Med donkanmuggar och BiB i famnen gick vi vidare ner mot vattendraget och härjade på som man lätt gör när vinet är ens bästa vän.
Kul var det och jag mådde inte alltför kasst på lördan. Vi åkte hem till svärmor och droppade vår nyhet: Vi ska flytta till Gbg!
Hon tog det inte bra, började gråta och sa inte många ord alls sen om det. Vi var kvar ett tag iaf och sen åkte jag hem med Nillan och Indi, Shanti och Nandi var kvar hos farmor. DAnne gick till en kompis och kollade på fotboll och kom hem sent. Då hade jag somnat till TVn för längesen.

Söndan var som en vanlig söndag, seg och skön utan krav.

hittills har denna veckan ägnats åt sjuka barn och en hel del planering av både flytt och Dannes 30-års dag.

Vi flyttar i november och det känns jättekul samtidigt som det är lite sorgligt. Men det är dags att göra nåt nytt nu, dags att klippa navelsträngen och slita sig från familjen. Beskedet har väl tagits emot med lite olika reaktioner, men vi har faktiskt fått mest stöd och positiva kommentarer.

Åker ner i juli och skriver kontrakt på lgh och rekar lite, sen är det bara att börja rensa ur vår lgh och börja packa.


Nej, lägga barnen nu så jag får lite lugn och ro ;-)

3 kommentarer:

Marica sa...

Jag stöder er utåt bara, så du vet..
Inuti går jag sönder & förbannar er.. ;-)

Anonym sa...

Vad spännande att flytta till en ny stad! Vad är det som för er dit? Jobb?
Lycka till!

Anonym sa...

spännande med flytt, men kunde ni inte valt malmö istället=)

kram//Lina o Filippa