söndag 8 juni 2008

Jävligt dålig aktivitet på den här sidan

Livet rullar på som vanligt och för det mesta funkar allt bra. Men idag fick jag ett riktigt bakslag. Är ju känd för att kasta mig in i saker med mottot: "Funkar det så är ju det bra, funkar det inte så får man ta smällen då".
Tyvärr kom massa saker över mig idag och jag fick ta smällen. Bröt ihop med huvudet i en kudde ( alltså inte inuti, utan mera utanpå )och tårarna sprutade. KÄnde mig som en nervsjuk hemmafru, vilket kanske var rätt passande, och livet kändes sådär. fast efter ett tag blev det bättre, tack vare min kärlek och när jag satt där med den blöta kudden i knät kändes allt ganska komiskt. Och som alla vet är det ju bra att släppa ut allt skit ibland- Trodde nästan ett tag att det skulle dyka upp en livscoach och entusiastiskt ropa: "bra där, du är på rätt väg". Nu gjorde det inte det men däremot dök en liten Nandi upp och sa: "mamma har nån slagit dig?". När jag svarade att ingen hade gjort det så sa han: "Jaha, har du bara ont i huvudet?"
BArn är verkligen underbara och när han sa det där sista kände jag mig som Madickens mamma Kajsa som alltid har ont i huvudet och är så jävla tråkig.
Fy fan vilken trist människa! Hon är världens torraste, har alltid ont i huvudet, är otrevligt barnslig ibland och är så grå och ful. Ofattbart att pappa Jonas föll för henne, för han är ju raka motsatsen: Flörtig, humoristisk, aldrig huvudvärk och solbränd. VAR hittade de varandra kan man ju undra. Nog för att staden där de bodde inte var alltför tätbefolkad, men nåt bättre kunde han väl ragga upp tycker man.

Svammel som vanligt, det är väl mitt signum.

Nu mår jag iaf bättre och har varit jävligt driftig ikväll. Känner mig faktiskt mer som Pippi nu.

1 kommentar:

Marica sa...

HA HA HA HA!!!
Måste skratta lite först åt Madicken..

Sen vill jag skicka en STOR kram..
Som du skrev, det e nog bra att få ut det.. Du har haft det tuff den sista tiden. Så detta kanske var lite väntat att det skulle komma nåt slags bakslag..

Finns här för dej, det vet du..
Du är en av dom starkaste människorna jag känner. Jag beundrar dej..

Massor me kramar..