fredag 27 juni 2008

Snott från Helena

1. Hur gammal är du om fem år?
ska fylla 32 då, hemska tanke

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Min familj

3. Hur lång är du?
Hela 157 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Beemovie

5. Vem ringde du senast?
Sissy

6. Vem ringde dig senast?
En tjej från årstiderna

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Jag kommer på festen"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Funkar lika bra med båda

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda men sambo

10. När såg du senast din mamma?
I går

11. Vilken ögonfärg har du?
Blå

12. När vaknade du i dag?
Kollade inte på klockan, men runt åtta var den nog.

13. Vilken är din favoritjulsång?
"O helga natt" med Jussi Björling slår allt

14. Vilken är din favoritplats?
Den bredvid Danne


16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Antagligen i Göteborg

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Mardrömmar

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Dannes försök till att rita en stjärna

19. Hur stor är din säng?
160x200

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Både och faktiskt

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Det är väl en 7-8 stycken

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett

24. Vilka städer har du bott i?
En

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Just nu barfota

26. Är du social?
Japp

27. Vilken är din favoritglass?
Lakritspuck, men tyvärr kommer jag nog inte äta den mer eftersom den är en sån miljöbov.

28. Vilken är din favoritefterrätt?
nåt gott såklart

29. Tycker du om kinamat?
Ja verkligen

30. Tycker du om kaffe?
Of course

31. Vad dricker du till frukost?
Kaffe eller mjölk

32. Sover du på någon särskild sida?
Sover på mage

33. Kan du spela poker?
Är grym på det ;-)

34. Tycker du om att mysa/kela?
Vem gör inte det??

35. Är du en beroendemänniska?
MÅste nog tyvärr erkänna att jag är det

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Flera

37. Vill du ha barn?
Har ju fått fyra, men skulle nog kunna tänka mig iaf en till. Fast det får dröja några år.

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och en aning spanska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Japp

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet är ju ändå havet

41. Vad spenderar du helst pengar på?
MIna barn

42. Äger du dyrbara smycken?
Nope, inte mycket för smycken

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
House

44. Kan du rulla med tungan?
Rulla?

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Med risk för att få höra detta ett tag framöver så måste jag ändå säga tt Danne är jävligt rolig ibland

46. Sover du med gosedjur?
HAr ju en apa i sängen ;-)

47. Vad har du för ringsignal?
Kent-Ingenting

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Nej, mamma var dålig på att spara

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Ett häfte med teckningar från Nandis dagis

50. Flirtar du mycket?
Inte medvetet, men jag får höra jämt att jag är en flirtig person

51. Kan du byta olja på bilen?
Har gjort det nån gång, så ja

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Har inte ens körkort

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Håller på med Mammutjägarna nu, för vilken gång i ordningen vet jag inte.

54. Läser du dagstidningen?
På nätet

55. Prenumerera du på någon veckotidning?
Nej nej

56. Dansar du i bilen?
Försöker hålla mig stolla så jag slipper spy av åksjuka

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
p3

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Ett D

59. När var du i kyrkan senast?
Måste varit på INdis dop

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Esse var jävligt bra, fast han luktade svett och hade gabardinbyxor

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Oj, några stycken. tre fyra kanske

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Min darling

2 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS till förlovningen.Äntligen kram MAMMA

Anonym sa...

jag har faktiskt sparat ere kläder som jag tog hem er med,men dom har kommit bort i nån flytt