tisdag 22 juli 2008

Ett av mina motton i livet är: "Det som inte görs i tid får göras i otid"
Det mottot har jag verkligen levt efter idag :-)
Blev inget av med att fixa hemma efter affären, jag stannade hos Marica istället. Skulle bara bli en halvtimme, men som alltid när jag är där förvandlas halvtimmarna till flera timmar. KOm hem för bara ett tag sen och nu känns det inte lönt att göra nåt alls. Få väl gå upp med tuppen i morgon och ta tag i det som ska göras.
Tänkte åka till Östra och bada om det blir fint väder. Hoppas det blir varmt och soligt så man inte fryser där vid vattnet.
Nej nu ska jag kolla text-tv, vill veta om nåt spännande hände på DN-galan. Missade den helt fast jag visste att jag skulle se nåt viktigt på tv idag. Finns knappt nåt som går upp mot friidrott.

O and O

Inga kommentarer: