lördag 19 juli 2008

Sitter i soffan och tar det lugnt, är så seg idag.
Var på Playa del Hamre igår och grillade lite med Johanna, Niche och Carro, och så alla barn såklart. EFter mat och några öl åkte karlarna hem, Danne tog med sig Indi. De andra barnen härjade friskt som alltid och kom inte i säng förrän halv elva, tror jag det var. Då körde vi mammor singstar och Buzz till väldigt sent. HAr ingen aning om vad klockan var när vi la oss, men det kändes i morse att det var för sent iaf.
Idag har barnen badat och lekt och vi fick även bevittna ett drama vid lunchtid. En fågel flög in i rutan och avled ganska direkt efte några mkt hemska dödsryckningar. Jag och Carro samlade ihop kidsen och begravde den lilla stackaren. Vi stämde upp i sång och la blommor på graven och Shanti var väldigt tagen av allvaret.
Ja efter detta drama åkte jag och mina boys ner på stan. De käkade korv och sen köpte vi lördagsgodis innan vi begav oss hem. Och nu sitter jag alltså här i soffan.
Laddar för att städa lite och sen kommer Joanna hit och är barnvakt till Shanti och Nandi. Indi ska vara hos Jonna och jag och Danne ska på fest.

Peace

1 kommentar:

Anonym sa...

Hemska tider fesr igen, akta så ni inte blir alkisar vem vet