tisdag 11 november 2008

Mina grannar måste undra hur det står till i skallen på mig...
Skulle gå ut och röka för en stund sen och eftersom vår balkongdörr är trasig kan jag inte röka på balkongen utan måste gå ut. Jag kände att jag ville dricka kaffe, röka och kolla min maffia ( på fejan ) samtidigt och tog med min datorn och en mugg kaffe ut. Tyvärr visade det sig att det regnade och jag blev lite smått iriterad, dock inte rådlös, å nej inte alls. Finns ju inget problem som inte har nån lösning, så jag tog Shantis paraply och satte mig och datorn i skydd under det. Tyvärr gick det då inte så bra att röka, eftersom jag var tvungen att hålla paraplyet med ena handen och datorn med andra. Så jag fick snällt gå in igen och acceptera att det som i teorin är en en ypperlig idé inte funkar lika bra i praktiken.

Ska väl ta och fixa undan disken här som blev efter maten. Vi åt blåa pannkakor och Nandi vispade smeten, så det är blåa stänk över hela diskbänken och på spisen. Inte så kul att ta rätt på allt kladd efteråt, men det är ändå mysigt när kidsen hjälper till så det får man väl ta.

Oj, såg nu att klockan är halv sju, dags för Indi att duscha och sen lägga sig.


Peace

Inga kommentarer: