onsdag 5 november 2008

Äntligen har amerikanerna gjort nåt bra, majoriteten av dem har röstat på Obama och han är USAs nya president. Det känns som en dröm, för jag trodde faktiskt att dubbelmoralernas mästare skulle rösta på idioten McCain. Sen får man ju se om Obama förvandlas till ett monster nu när han fått makten. Fast det tror jag inte, han verkar bra.
Så denna dagen har börjat bra, hade inte blivit på bra humör om den gamla gubben hade vunnit. Men som sagt Obama verkar bra...

Jag höll på att få en hjärtinfarkt för en stund sen. Skulle gå till tvättstugan och precis när skulle gå in genom dörren så såg jag ett människoansikte som tryckte sig mot fönsterrutan. Fy fan, jag höll på att dö! Skrek och hoppade högt, det måste ha sett kul ut.
På tal om kul så höll jag på att dö av skratt i går kväll hemma hos Marica. Det är underbart att skratta så man kvider eller hur Marica?!

1 kommentar:

Marica sa...

Ha ha ha ha, jaaa verkligen.. Jag satt på toa imorse helt slut & kom att tänka på igår & började asgarva. Tjejerna måste ha undrat vad jag höll på med.