torsdag 18 juni 2009

Vad är detta??? Mina barn sover fortfarande, alla tre!
Shanti och Nandi ligger i min säng och de ser ut att sova skönt. Ena armen slängd där och ett ben i den andras ansikte, de ligger ofta nära, nära när det ligger i samma säng. Märks att de har en stor trygghet i varandra och det känns bra att se. OM det skulle hända mig och Danne nåt så har de iaf varandra, mina tre trollungar.
Det är ju en av anledningarna till att jag tycker att syskon är viktigt. De har liksom alltid varandra....

Ja så stundar midsommar och jag vet fortfarande inte helt hundra om jag ska jobba. De skulle ringa den här veckan och tala om hur det blir, men ingen har hört av sig. Får väl ringa dem idag.
Vet inte vad Danne och kidsen ska hitta på om jag jobbar, har iaf sagt att de måste åka till ett riktigt midsommarfirande. Viktigt och kul med traditioner.

Nu vaknar en liten Shanti, bäst jag slutar blogga.

Peace

Inga kommentarer: