torsdag 3 september 2009

Vet inte vad som hänt med mina senaste inlägg, upptäckte att de är spårlöst försvunna.
Det är väl nån som hackat sig in på min spännande blogg;-)

Sitter just nu på balkongen och dricker kaffe. Det är kallt och rått ute och jag fryser som fan, men jag är för trött för att gå in och fixa det som ska fixas.
Gick upp kl 06.00 för att ha tvättstugan och även om det nu känns som en pina så kommer det kännas underbart när det är klart.
Måste iaf snart gå in och väcka kidsen och göra dem färdiga för dagis/fritids.

Sitter och kollar runt på allt möjligt spännande ( läs: tråkigt ) och har lite lätt panik inombords över flytten och mitt körkort.
Har inte börjat packa än och det måste tas tag i snarast. Och vad gäller körkortet så måste jag hinna ta det innan vi flyttar, annars blir det lite problematiskt när vi flyttar ut på landet. Det går inte ens några bussar där, så det alternativet finns liksom inte.
Måste hinna!

Oj, nu måste jag skynda mig!!!!!!!!!!

Peace

Inga kommentarer: