söndag 18 oktober 2009

Söndag nu då och jag har överlevt helgen, så här långt iaf :-)
Fick en skön sovmorgon idag, Nandi och Indi sov till 8.25. Antar att det var för att Shanti sov hos Yassi, annars är det ju alltid han som vaknar först och väcker de andra två.
Ja oavsett anledning så var det skönt att få sova.
Helgen har varit tuff på många sätt och jag har mycket i huvudet. Mår faktiskt inte särskilt bra alls mentalt och det är så mycket som snurrar att jag måste ta kontakt med en kurator i morgon. Måste få bort den negativa energin som finns runt mig, klarar inte att leva med en ständig oro i magen.
Men jag klarar mig nog, det gör jag ju alltid. Man får ge sig fan på att göra sitt allra bästa för att må bra, då brukar det lösa sig tillslut.
Har lärt mig att man inte kan hjälpa andra människor, om de inte vill själva.
Då gör man bäst i att fokusera på det som är positivt istället.

Nu ska jag försöka glömma allt tråkigt och istället gå till lekparken med Marica och alla kids. Ska fixa varm choklad, kaffe och mackor, så att vi kan vara ute en stund.

Peace på er och ha en skön söndag.

Inga kommentarer: