torsdag 7 januari 2010

Försöka mig på ett inlägg då kanske.
Internet har strulat och gör det fortfarande, men jag ska försöka hinna innan anslutningen dör.

Ja julen då...
Kidsen var ju som sagt väldigt spända kvällen före julafton och allra värst var det för Shanti. Han var, som han själv sa, så spänd att han inte kunde somna och väldigt orolig att tomten inte skulle komma och lämna några paket på natten. Vi hade ju sagt att tomten inte kommer så länge man är vaken och det tänkte han ju på såklart och det gjorde det ju ännu svårare för honom att faktiskt somna in.

"Men nu är det ju mitt i natten och tomten har ju redan varit hos alla barn med julklappar. Han kommer inte hit, jag vet det, jag har nog inte varit tillräckligt snäll."
Lilla plutten...
Han somnade tillslut och då var ju klockan nästan tre på natten.
Men vi fick en mysig julafton iaf och alla blev nöjda och glada över klapparna som såklart levererades :-)

Mellandagarna var lugna, jobbade lite, annars bara lata dagar.

På nyårsafton hade vi Kribbe och Maria med kids här. Även nyår var otroligt lugnt eftersom jag jobbade på nyårsdagen. Kidsen stod i fokus både jul och nyår.
Som det ska vara...

Denna veckan har varit fri från jobb för min del och vi har bara såsat runt här hela dagarna. Ska faktiskt bli skönt att jobba i helgen och nästa vecka börjar kidsen dagis och skola igen. Undrar bara hur vi ska klara att komma upp på morgnarna.

Ska försöka få ihop ett inlägg om året som gått också, men det blir senare. Nu törs jag inte skriva mer för snart dör väl anslutningen igen.

Peace på er...

Inga kommentarer: