söndag 10 januari 2010

Ligger i sängen och ska strax gå upp, men det är så skönt att ligga kvar att jag drar på det ett tag. Vaknade denna morgon av att två barn skrek: färdig !
Nandi på toaletten och Indi på pottan, där satt de och diskuterade inne på toaletten, så jävla söta.
Kom att tänka på en grej igår ; när nån av kidsen hakar upp sig på en speciell fras så är det lätt att man tröttnar eftersom det oftast går att höra denna fras en gång i kvarten under den vakna delen av dygnet.
Men när de slutar sen så blir det tomt utan det tjatiga och efter nån vecka har man helt glömt bort det.

Indi hade en favorit för nån månad sen som han verkligen använde flitigt.
Han var inne i en Karlsson på taket- period och verkade älska dendelen där Karlsson härmar Bettan ochhennes kille ; "gillar du mig?"
Fast han sa: "Lilliar du miiiiiiiiig?" och så skulle man säga: " jaaaaa det gör jag gillar du mig "
och det där körde han med hela tiden. Det blev jobbigt tillslut men nu är jag rädd att vi ska glömma det
tur att jag har det på print nu då :)

Nej nu ska jag dricka kaffe och sen ska kidsen utfodras innan jag åker till jobbet.

Inga kommentarer: