söndag 24 oktober 2010

Helgen

Det har ju varit jobbhelg men jag har ändå hunnit tanka närhet och
kärlek.

Lördagen började för alla karlar i familjen med Nandis
fotbollsträning.
Jag missade den tyvärr eftersom jag jobbade till halv elva, men som
sagt så var resten av familjen där.
Efter det åkte vi hem till svärmor och hade det bra en stund innan
det var dags för Nandis kalas på busborgen.
Vi hade kul allihop och Nandi njöt av uppmärksamheten.
Vår fina femåring...

Kvällen spenderade vi hemma hos Niche och Johanna. Vi åt god mat och
hade det mysigt. Fina människor det där, man bara älskar dem.

Den här dagen har varit extremt lång.
Gick upp tidigt i morse och drog iväg för att supporta Danne och hans
innebandylag. De vann med 10-2 och Danne var så duktig i målet :)
Sen var det raka vägen till jobbet och där är jag kvar.
A är sjuk och har sovit hela dagen, så min arbetsdag har bestått av
dator och tv. Känner mig extremt rastlös nu...

I morgon har jag massor att göra. Fixa på vinterdäcken, hämta en
torktumlare, köpa vinterpjuck till kidsen mm mm.
Tur att jag har vilat ordentligt idag då :)

Peace

Inga kommentarer: