lördag 6 november 2010

Fortfarande sjukstuga

Igår hade vi en mysig hemmakväll med hemmagjord pizza och Barda på
tv.
Det är höjdpunkten varje vecka för kidsen i den här familjen.
När det var dags att sova sa Nandi att han hade ont i örat.
Han hade ju öroninflammation för lite drygt en vecka sen och fick
sista penicillinet i måndags morse.
Tyvärr verkade han ha åkt på det igen efter inte ens en vecka.
Han la sig iaf och det var inga problem, men sen vaknade han i natt
och var jätteledsen och hade ont.
Efter lite tröst och Alvedon somnade han om, men när han vaknade i
morse hade det runnit i örat = hål på trumhinnan.
Så det blir ett läkarbesök i eftermiddag och mer "äcklig medicin".
Tycker så synd om Nandi och hans stackars öron.
Det verkar ju bli som jag befarade iaf.
Ska ringa på måndagmorgon till ÖNH på lasarettet och se vad de har
att säga.

Annars bjuder den här lördagen inte på nåt särskilt.
Måste få arslet ur och städa upp i kidsens rum iaf och sen ska jag
tända ljus på Isaks grav.
Fattar inte att det är den tionde Alla helgons dag som jag får tända
ljus på min sons grav.
Ofattbart!

Nu behöver jag kaffe...

Peace

Inga kommentarer: