tisdag 25 mars 2008

Sen sist...

Ja det har hänt en del här sen jag skrev sist. Utan att hänga ut de jag älskar så kan jag bara säga att Niala ska vara hos oss ett tag, hur länge vet vi ej.
Så nu har vi fyra små kottar här hemma, men det är ingen skillnad mot innan faktiskt.
Vi lever ju ändå i ett organiserat kaos så en till gör ingen skillnad.
Allt har funkat bra än så länge iaf och hon är så mysig och go lilla prinsessan.
Kul också att ha en tjej till i vårt annars så killtäta hem.
Just nu är hon på dagis fastän det är påsklov. Tänkte att det är bätrte för henne att behålla så mycket rutiner som möjligt nu i början. Shanti och Nandi är lediga i veckan iaf och för tillfället är Shanti ute och leker med sina kompisar, Nandi leker och Indi sover. Jag och Danne kollar på det pinsamma programmet "Våra bästa år" och fast jag skäms när jag tittar på det för att det är så löjligt så måste jag följa det. Ja, jag skäms!

Idag ska vi baka bullar till Shantis kalas som är på lördag. Om alla kommer så blir det 25 barn och då lär det behövas rätt många bullar. Och så ska jag också passa på att dammsuga och torka golven nu på dan så är det gjort sen.

Ser fram emot torsdag, då ska jag och Danne åka på kryssning. Skönt att få vara helt själva i över ett dygn, det behöver vi verkligen. Bara äta god mat och ägna oss åt varandra. Härligt ska det bli....

Nu ska jag nog ta tag i städningen här och sen blir det bullbak.

O and O

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du ska veta att du är super duktig som tar hand om Niala.Vi ska förstås hjälpa dig så ofta vi kan.Tänk att ha en syster och dotter som dig.Tusen kramar.mor och far

Marica sa...

Måste bara hålla med din mor & far. Du e så himla duktig. Jag har 2 stycken & håller på att få panik till & från. Du e "ensam" med 4 stycken & e alltid så positiv & glad.
Lycklig att ha den som vän..
Massor me kramar..

Marica sa...

Att ha DEJ som vän ska det självklart stå ;-)