fredag 25 april 2008

Kväll snart igen och jag är helt slut. Varit på stan hela dan känns det som, kom hem för tre kvart sen. Jag och kidsen köpte nya kepsar och sen chillade vi med kaffe och glass i vasaparken. Det var helt underbart såklart och för en sekund var jag sjutton igen och fri att göra vad jag ville.
Det varade just bara en sekund för sen fick jag en halv mosad banan i ansiktet och kom snabbt tillbaka till verkligheten. Kidsen härjade på såklart, de spelade fotboll och hade brottningsmatch på gräset. När brottningen började övergå i boxning var det dags att dra. Vi tog en sväng in på Zetterlunds och glodde på allt spännande ett tag. sen mötte vi gammelpäronen och gick och käkade på Spicy Hot. Tyvärr blev jag stressad av min pappas stress över ungarna och det kändes mest jobbigt att sitta där. Jag som aldrig stressar upp mig, fast jag har fyra stycken att hålla koll på.
Jaja så är det...
Mötte Marica och tjejerna sen och vi satte oss på sigmatorget ett tag och lät barnen leka på scenen.
Efter det handlade jag lite chirre och drog hem. De chipsen sitter kidsen just nu och mumsar på. Ja inte Indi förstås, han käkar päron och är nöjd med det.

Nu ska jag gå ut på balkongen och ta en cigg och sen ska fyra barn borsta tänderna och lägga sig.

Tja tja...

Inga kommentarer: