onsdag 30 juli 2008

Sitter på balkongen och tar det lugnt, varvar läsning med korsord och surfande. Helt slut efter allt badande varje dag. Det är ju skönt som fan att vara i solen när man kan hoppa i och bada när man vill, men man märker när man kommer hem att det tar på krafterna. I morgon blir det inget bad alls, har massor att göra. Och på fredag ska vi till Parken Zoo så det blir ingen strand då heller. Fast vi kanske badar där, får se vad boyzen vill. Ska ge bort alla nappar till Fantomen där också. Både Nandi och Indi ska sluta, lika bra det för annars snor väl Nandi alla nappar av Indi så fort han får chansen. Kul att se hur dte går sen utan nappar när de ska sova. Blir säkert några jobbiga kvällar och nätter, men det är det ju värt.

Lyssnar på Larsa nu och avlider nästan av hans texter. Ser mkt fram emot den fjortonde när vi ska till Strömsholm och lyssna på honom live. Han är så grym, det bara är så.

Nej nu ser jag knappt vad jag skriver här ute i mörkret, får lägga ner bloggandet för idag. F¨r bäl fortsätta läsa i min ensamhet, med några värmeljus som enda sällskap. Danne är och dricker öl med några kompisar så jag blir nog själv en stund kan jag tänka mig.

Ha d
Peace

Inga kommentarer: