onsdag 16 juli 2008

Trött idag, somnade inte förrän fyra inatt pga av snurrande i huvudet. Mycket som händer och eftersom situationen är helt ny så vet jag inte hur jag ska må riktigt. Har ont i magen och ångesten kryper på, speciellt på natten när det finns tid att fundera. Förut hjälpte min medicin att hålla ångesten i schack, men den slutade jag ju med för nästan två månader sen så där har man ingen hjälp heller.
HAr iaf folk runu omkring mig som gör att allt känns lättare, det är väl en jävla tur.
Idag ska vi antagligen hem till Ekbäck/Filipsson och grilla, sen sover vi kvar. Lättare med alla barnen då. Sen vet jag inte vad resten av veckan bjuder på. Planering inför semestern nästa vecka kanske. Ska ju åka till västkusten med Annah och Krille och på vägen hem tar vi Skara Sommarland med Marica+ familj. Ska bli skönt att komma iväg ett tag och kanske få lite perspektiv på saker och ting. Ska väl försöka träffa Alex också och ta några glas vin med henne nån dag.
Är nog ganska omtyckt ändå och vad än vissa säger så lär jag ju ha några bra egenskaper eftersom folk faktiskt verkar gilla mitt sällskap.

Deppigt och svamligt inlägg, jag vet. Men ibland behöver man bara ventilera.

Inga kommentarer: