tisdag 30 september 2008

Den här dagen har bestått av: Ingenting!
Jag har badat och samtidigt läst 100 sidor i min spännande kurslitteratur, annars ingenting.
Nu när det är dags att hämta kidsen på dagis tycker jag väl kanske att det var ett dåligt beslut av mig att göra ingenting.
Är seg som få och har dessutom ett ostädat hem, vilket betyder att jag kommer vara trött hela eftermiddagen och dessutom kommer jag bli tvungen att städa ikväll.
Inte smart, men nu får jag stå mitt kast helt enkelt.

Pissväder idag och det gör att jag inte har nån större lust att vara ute i lekparken på eftermiddagen. Shanti och Nandi kommer säkert vilja vara ute ändå eftersom de älskar regn och vattenpölar. Indi älskar också vattenpölar men får anpassa sig efter mamma och ta en innedag. Stackars barn som förvägras frisk luft och vattenpölsplaskande.

Ska nog ta och hänga lite tvätt innan jag susar till dagis på min snabba cykel.

Peace

1 kommentar:

Marica sa...

Så mycket som vi "tvingar" barnen vara ute, så uppskattar dom nog en innedag nu när det börjar bli lite mörkt om kvällarna ha ha ha ha...

*kramas*