söndag 21 september 2008

Söndagkväll och ensam igen.
Kidsen leker med bilar och jag dricker en stärkande kopp java.
Snart är det dags för obligatorisk söndagstvagning av mina boys och sen ska de väl förhoppningsvis somna i rimlig tid.
Själv ska jag ta tag i pluggandet och efter det sitta och tycka synd om mig själv.
Anledningen? JAg får inget jobb!
Jag tycker verkligen att jag är en person som förtjänar ett jobb. Jag är social och snäll och dessutom har jag en, tro det eller ej, mycket hög arbetsmoral.
Hur lat jag än kan vara hemma så är det nåt helt annat på en arbetsplats. Jag tycker om att ha nåt att bita i och på ett jobb är man ju liksom bara för att jobba. Lika bra då att man gör det och inte maskar.


.ölk fcf gvzc ijko l,bm
3oklzzzzzzzzz dhö

Gästbloggare: Indi

Ja iaf så har jag sökt hur många jobb som helst men icke icke att jag har fått nåt napp. Jag är ju inte kräsen heller direkt för ett av drömjobben är ju just nu att torka gamlingar i röven. Ja inte av den anledningen, men att jobba med äldre är så otroligt givande och passar dessutom perfekt som extrajobb.
Men inte ens där vill de ha mig. Stackars stackars mig...

Blir så förbannad över att det finns folk som har ett jobb och bara skiter i det, medan andra söker och söker och verkligen vill jobba och tyvärr inte får chansen.
Hatar livets orättvisa sidor.

Hoppas iaf att det dyker upp nåt snart för jag blir galen när jag inte drar in nå pengar alls till detta hushåll. Nog för att vi har så vi klarar oss men som sagt så vill JAG tjäna pengar.

Välkommen att ge mig tips på lediga jobb, dock ej prostitution då min kropp inte är värd så mycket och jag faktiskt vill tjäna några tusen i månaden ;-)

Inga kommentarer: