tisdag 14 oktober 2008

Fan va jag är trött och mår piss...
Fick, som väntat, inte sova ostört hela natten eftersom Indi drömmer mardrömmar hela tiden. Känns hopplöst fastän jag vet att det går över. De andra två har ju också hållit på i den här åldern och det är ju en period bara. Dock en mkt jobbig sådan.

Ska ta och städa lite snart och sen försöka vila. Har tagit en alvedon nu så jag hoppas att det blir bättre om ett tag.

Var och pratade med kvartersvärden i morse om de där jävla mattläggarna som inte hört av sig sedan i onsdags och lämnat trappen och hallen ofärdigt. Han tyckte det var jävligt dålig stil och skulle försöka få tag på dem idag. Känns kul att ha en trappa som är spacklad och stenhård, det är ju som bäddat för olyckor. I morse hände det också två stycken olyckor, först skrapade Indi magen när han skulle gå ner och sen ramlade Nandi och slog upp knät. Mkt kul!
Hoppas de hör av sig och gör klart det de ska innan helgen. Orkar inte ha massa folk springande här i flera veckor.

Nu ska jag ta och ringa min kärlek och sen blir det dammsugning för hela slanten.

Peace

Inga kommentarer: