måndag 13 oktober 2008

Sitter här och är lite halvt deprimerad.
Jag och Danne hade bestämt att vi skulle åka på kryssning den 28:e november för att fira min födelsedag och samtidigt komma bort lite bara vi två. Nu verkar det inte bli av pga nåt jävla julbord som Dannes jobbarkompisar inte kan missa. Så jag kollade om det fanns nån tidigare kryssning och det enda som fanns var en 36 timmars till Helsingfors helgen innan.
Visst skulle det vara jättekul men tyvärr tror jag inte att det kommer funka. Vet inte vart vi ska göra av kidsen i två nätter. Svårt när man har tre och ska försöka få barnvakt, ingen som vill ha tre huliganer samtidigt. Det bästa är om Shanti och Nandi kan vara hos nån och Indi hos nån annan, men vilka skulle det vara.
Är nog bara att glömma det....

Ska strax hänga tvätt igen och sen måste jag försöka sova. Har varken alvedon eller treo hemma och det känns som att ögonen ska explodera och tänderna hoppa ut. Hatar att ha ont runt bihålorna, det är ett helvete. HAr visserligen andra värktabletter hemma, men inget jag vill ta när jag är själv med kidsen. Känns inte okej att kanske behöva gå upp i natt om nån av dem vaknar och vara helt bäng...
får försöka somna ändå och hoppas att jag får sova ostört hela natten, även om jag vet att det inte kommer hända.

Vilket positivt inlägg jag lyckades knåpa ihop ;-)

Peace

Inga kommentarer: