måndag 13 oktober 2008

Nu sover kidsen och jag har hamnat på balkongen med Lasse och datorn igen.

Efter dagis idag var vi ute en stund sen fick vi besök av tjejerna i familjen Basirat. Galningarna härjade på medan jag och Marica försökte dricka kaffe och prata. Gick väl sådär måste jag säga, med fem barn i lägenheten blir man avbruten varje minut. Men man är ju ändå van liksom.
Det är så underbart att ha vänner man kan slappna av tillsammans med. Inga krav som ställs på en och inga ramar att passa in i. Den som inte har en sån vän är fattig.

Mår inte jättebra faktiskt, har ont i bihålorna och misstänker att en ordentlig förkylning är i antågande. Skulle vara mkt passande eftersom jag börjar jobba på onsdag.
"Ja hej, jag kan inte komma min första arbetsdag för jag är sjuk"
Känns inte som att man då blir populär hos arbetsgivaren och arbetskamraterna.
Hoppas det blir lindrigt så man kan snörvla på samtidigt som man jobbar.

Nu är det dags för hushållerskan i mig att leva ut, har massa tvätt jag ska ta tag i.

Peace

1 kommentar:

Marica sa...

Va du e söt..
*suger åt mej orden*
& du VET att jag känner likadant för dej.. Fan va livet vore trist utan dej.. Du har ju funnits i mitt liv sen jag var bebbe ju typ..
Love uu..