måndag 27 oktober 2008

JAg är utsatt för tortyr och en välplanerad sådan.
Det brukar se lite olika ut, men oftast är förloppet som följer:

*Torterare ett börjar skrika när jag precis håller på att somna.
(Mycket effektivt måste jag säga, för det gör mig galen att aldrig få somna in ordentligt utan bara ligga i dvala.)

*Torterare två väcker mig för ett toabesök precis när torterare ett har slutat och jag tror att "nu ska jag få sova".

*Torterare två följer sen med till min säng och har utvecklat en metod som går ut på att väcka mig en gång varje kvart, genom sparkar och nedputtning på golvet.

*Torterare tre kommer sedan in i bilden. Han har hållit sig lite i bakgrunden men träder nu fram och är redo för tortyr. Hans metod går ut på att ropa så högt han bara kan, så att mitt hjärta stannar av rädsla för att de andra ska sätta igåmg de med.

*Torterare tre håller mig sedan vaken från runt fem och ger mig ingen chans att somna om, utan pratar till förbannelse tills jag inser att natten är över och det är dags att kliva upp.

Hur länge till jag klarar av detta är skrivet i stjärnorna, men jag inser att torterarna inte kommer att ge sig i första taget. Får bita ihop och försöka ta det med ro, det ger sig väl om några år.
Förhoppningsvis....

Peace

Inga kommentarer: