torsdag 23 oktober 2008

Kidsen är utfodrade och påklädda, själv är jag inte mer påklädd än för två timmar sen men mår bättre. Är ju alltid värst när man vaknar...

Kom på en grej som jag har förträngt lite. På fredag flyttar min lillasyster och systerdotter till Östergötland, 27 mil bort!
Nillan åker redan idag till Örebro ( där hon har sin farmor och farfar ) så jag måste träffa henne nu på förmiddagen om jag ska hinna.
Känns sorgligt och mkt tråkigt att jag inte kommer ha min Sissy två minuter bort.
Att inte kunna träffas när man känner för det, utan att varje besök måste planeras noga känns inte kul.
Men jag är glad för hennes skull och tror att dte kommer bli jättebra där nere.

Lycka till min lilla Siri, älskar dig av hela mitt hjärta.

1 kommentar:

Anonym sa...

hade inte läst din blogg förrän idag:( gråten i halsen sitter ja här i ödet och får tuppskinn av vad du skriver.. jag känner precis som du och ja saknar dig oerhört... älskar dig siiiisttty