lördag 18 oktober 2008

Mitt emellan tvättande, samtal med sjukvårdsupplysning och flera ggr trampandes på vassa leksaker ska jag nu klämma in ett inlägg.

Det har varit ett evigt rännande till läkare den senaste tiden och det slutar inte än heller.
Dagis ringde i onsdags när jag var på väg hem från jobbet och berättande att Nandi hade blivit jättedålig och klagade på ont i örat. Kände mig verkligen tacksam att jag hunnit sluta när de ringde. Hade varit kul att gå tidigare första dan på jobbet.

Var till läkaren med Nandi i torsdags och självklart var det öroninflammation och det hade värkt hål igen.Så det blev en ny kur med penicillin och den håller vi på med nu.

Igår hade vi en skön hemmadag och gjorde inte mkt alls. Tog en promenad hela familjen till ICA och det kan jag väl ångra lite. Meningen var att vi skulle gå tidigt, redan vid två kanske. Men Indi sov till tre så vi kom inte iväg förrän fyra och det är ju en härlig tid på dygnet att handla med tre galna kids.
ICA är vid den tiden invaderad av en medlem ur varje familj på hela Gryta och att mina kids är galna mellan fyra och sju är ju ingen nyhet.

Men det gick rätt bra och vi kom hem till slut iaf. Sen hade vi en lugn och skön fredagkväll. Jag och Danne skulle kolla på film men jag somnade såklart som vanligt. Fattar inte varför jag alltid är så trött på helgerna, i veckorna somnar jag ju aldrig före tolv.

Äh, nu kallar kidsen på mig... Får fortsätta senare.
Peace

Inga kommentarer: