fredag 17 oktober 2008

Ny lista... HAr inget bätre för mig.

Vem ringde du senast?
Marica, som jag brukar ungefär tusen ggr varje dag.

Vem ringde dig senast?
Marica

Vad står det i ditt 4:e mottagna sms?
Aktivera ditt användarkonto på Mrsvensson
med numret xxxx

Vad står det i ditt 12:e mottagna sms?
Köp en centerrule eller plopp med...

Vad står det i ditt 15:e mottagna sms?
Haha okej... JAg vet inte måttet

Vad står det i ditt 6:e skickade sms?
Måste ju kosta dem massor.

Har du några utkast?
Nej, har aldrig några.

Vad är ditt rekord i snake?
Oj, ska jag minnas det efter så många år, jag som inte minns vad som hände igår.

Vad har du för kontakter som börjar på A?
Alex
Ann-MArie
Ashi
A


D?
D Lina


J ?
Jajja mobil
Jessica B
Jimmy
Joanna
Johanna
Joppe
Josse
Jouren


M?
Mahsa
Mamma
Marcus
Marica
Mayer
Mehdi
Micke
Miia
Mobil Maria
Mob Annah
Mob Leena


S?
Said
Sala
Sara
Siri
Sissy
Snusk-Pentti 1
Snusk.Pentti 3
Snusk-Pentti 5
Socialjouren
Supertaxi
Svar



Har du privat nummer nu?
Ja, hemnumret är privet.

Inga kommentarer: