måndag 6 oktober 2008

Sitter och glor runt lite på internet, måste ju hålla sig up to date liksom.
Meningen var att jag skulle plugga lite och det ska jag väl göra om ett tag, men det är en mattläggare här och för ett jävla liv så jag har lite svårt att koncentrera mig på det jag borde.
Shanti är fortfarande sjuk och hemma från dagis. Han var piggare i fredags och lördags på dan, men i lördags kväll fick han feber och blev jättehängig. Han har ont i örat, igen och tyvärr också i halsen. Vet inte om det är en halsfluss på g, Yassi hade det ju förra veckan så det skulle inte vara konstigt om han fick det.
Tänkte vänta och se om han blir bättre till i morgon, annars får vi ta en ny tripp till Dr Gunnar. Vi är ju stammisar där under hösten och vintern, skulle vara bra med mängdrabatt:-)

Nu ska kramas lite med Shanti och sen försöka plugga en stund.

Peace

Inga kommentarer: