fredag 3 oktober 2008

Storstädning här hemma, det var liksom dags. Fan det är svettigt att städa efter tre små galningar och en stor, var tvungen att ta en paus på balkongen med en cigg och Larsa. Blir på sånt otroligt bra humör av Larsa att det är nästintill olagligt att inte lyssna på honom en fredag.

Eventuellt blir det tjejkväll med mina girls senare. Vin och skitsnack står på dagordningen och det skulle behövas efter den tuffa veckan jag haft. Vet inte varför men kidsen har varit som galna hela veckan och ju tröttare jag blir, desto mer härjar de på. Helt slut i huvudet är jag (ja mer än vanligt) och då är det, hur hemskt det än låter, skönt att slippa höra ordet mamma.
SKa väl ta och ringa Alex snart och höra när det är dags att dyka upp. MEn först måste jag städa klart och styra upp dagens middag. Ingen aning om vad som ska serveras, verligen torka på den fronten.

Just ja, var på anställningsintervju idag också. Det kändes bra och jag tror nog att jag har stor chans att få jobbet, men jag ska inte ropa hej än.
Får besked i slutet av nästa vecka så det blir en spännande väntan tills dess.

Peace

Inga kommentarer: