måndag 3 november 2008

Det är tydligt att jag inte kan kombinera jobb och bloggande.
Har jobbat 5 av de senaste 7 nätterna och det ger mig bloggtorka. Nog för att mitt liv inte är så jävla spännande och fantastiskt annars, men när jag jobbar har jag verkligen inget att berätta.
Det är ungefär samma sak varje kväll:
* Komma dit
* prata en stund
* läsa igenom vad som hänt under dagen
* fixa nåt att äta åt K
* plugga lite
* dricka lite kaffe
* hämta diverse saker som K vill ha
* lägga honom runt tolv
* lägga mig själv runt halv ett
* vakna halv sju
* ta upp K och
* sen åka hem.

Inte alltför spännande alltså, men som balsam för min trötta själ det måste jag erkänna.
Mkt bra att man har ett jobb som känns som en weekend på spa typ ;-)

På tal om ingenting så är Nandi sjuk igen, fick ont i örat igår och var till läkaren idag och gissa allihop vad det var... Ja just det, ÖRONINFLAMMATION!!!
Jag blir galen och tycker samtidigt så synd om den lilla skruttisen som alltid har ont i öronen. Nu blir det remiss till öron och eventuellt sätter de väl in rör och tar bort polyperna bakom näsan. Det känns väl som att det är dags att göra nåt nu liksom.

Nej, nu har jag annat att göra.

Peace

Inga kommentarer: