måndag 3 november 2008

Förresten, blev ju utmanad av Marica att göra denna. Får väl offra mig då ;-)

7 Sanningar Om mig Själv


1.
Jag hatar snor och måste nästan kräkas när kidsen petar i näsan. Själv kan jag inte tänka mig att besudla mina fingrar med snor utan tar en tops om jag måste få ut nåt ur näsan.

2.
Jag tycker att det bästa som finns är att bli kliad i håret av nån jag tycker om.

3.
Jag skrattar åt folks misstag ( även mina egna ) och kan dö av skratt om nån ramlar i min närhet. Kalla mig hemsk, men jag kan inte rå för det.

4.
Jag är en beroendeperson som lätt kan fastna för diverse saker. Finns ju sånt som man klarat sig ifrån nu, men kaffe och socker hänger fortfarande kvar.

5.
Jag är shoppingberoende och har ångrat många idiotiska köp. Har dock bättrat mig nu, var mkt mkt värre förut.

6.
Jag är i perioder folkskygg och undviker då in i det längsta att svara i telefon och öppna dörren när folk vill prata med mig. VArför vet jag inte.

7.
Jag hatar verkligen kedjesms och kedjemail, men känner mig tvungen att skicka vidare eftersom jag är lite mesig och tror att nåt hemskt ska hända om jag låter bli.


Jag utmanar Jonna...

Inga kommentarer: