tisdag 4 november 2008

Usch, jag känner mig så trött. Skulle bara vilja sova bort hela dagen, men det går inte för jag har massor att göra. Ska försöka hinna med att städa, tvätta och plugga i dag och jag tvivlar redan på att jag kommer hinna med det.
Fattar inte varför jag är så slut, har ju inte gjort nåt speciellt ansträngande de senaste dagarna. Iofs jobbat mycket, men det är ju inte så att man blir sliten av det jobbet direkt.
Det är ju Danne som stått för aktiviteterna i helgen.
I fredags var jag på stan och träffade min Elin och lilla Desse, då passade Danne på att ta de två stora kidsen till badhuset. På kvällen när jag var på jobbet hade Danne och alla kidsen Halloweendisco hemma. De klädde ut sig och dansade, hade verkligen velat vara hemma då och se dem men man kan ju inte få allt.

Fan jag håller på och somnar, bäst att resa sig från soffan nu.

Peace

Inga kommentarer: