lördag 8 november 2008

Jaha, då är det kväll igen och snart dags att åka till jobbet. Tror nog att jag ska leva upp till mitt rykte som träningsnarkoman och ta cykeln till jobbet. Lika bra det, annars kanske folk börjar snacka om att man bara ligger på fläsket och det skulle ju vara synd ;-)
Blir en kort kväll på jobbet ikväll och det kan va lika bra det så jag inte somnar innan jag får. Från halv ett är det ju meningen att jag ska sova och det blir inte en sekund senare än det om jag får bestämma. Fast det får jag ju inte, det är ju Knutte som väljer själv när han vill lägga sig och så får jag rätta mig efter det.
Men det blir bra ändå, får väl dricka mycket kaffe och ta många frisk-luft-pauser.

Dagen idag har varit bra och mysig. Kidsen ville inte alls gå ut som jag hade tänkt mig, utan valde att sitta inne och häcka istället. Men de ska väl få ha såna dagar de också, vet ju själv hur jävla sugen man är på att sticka näsan utanför dörren när det är grått och blött ute.


Haha, har dansbandskampen på i bakgrunden och skrattar för mig själv här i soffan. Har aldrig sett det förut, men det är ett band som heter Glennartz med. Det är ju helt jävla underbart! Haha sköna killar....

Nej nu måste jag göra min plikt som mamma och plocka undan i köket.

Peace

Inga kommentarer: