söndag 9 november 2008

Men jag fattar inte vad det är med mig, är så sjukt trött fortfarande. Känns som att jag skulle behöva sova en hel dag för att bli piggare. Tyvärr är ju inte det en möjlighet i min verklighet, får väl försöka hitta på nåt annat som gör mig piggare.

En grej är mycket konstig hemma hos oss och den irriterar mig en aning. När jag jobbar natt och Danne är själv med kidsen sover de oftast ganske länge på morgnarna. I morse tex låg hela familjen och sov när jag kom hem halv åtta. Tänk om jag hade samma tur nån gång. När jag måste gå upp med galningarna vaknar de alltid tidigt som fan. Det är inte rättvist!!!

Nu ska jag plocka fram ritgrejer till kidsen, de ska göra farsdags-teckningar till Danne. Vi är ju inte mkt för sånt firande i vår familj, men några teckningar kan han väl ändå få tycker jag. Vet inte om jag ska göra mig till och baka nånting med kidsen också, lutar nog åt att jag inte gör det.

Peace

Inga kommentarer: