söndag 9 november 2008

Sitter här och undrar hur i helvete jag ska orka både plocka undan och plugga, är så seg. Inte lika trött längre dock, sov en stund medan Danne, Shanti och Nandi var på hockeyträning, men som sagt mkt seg.
Har två skrivningar på onsdag som jag måste plugga till och jag blir inte det minsta nöjd med bara G, utan vill ha minst VG. Tror att det mesta sitter där i skallen nånstans, men jag vill inte chansa så det blir till att plugga som fan fram till onsdag.

Väntar på att klockan ska bli sex så jag får slänga kidsen i badet, de är inte speciellt glada på varandra utan bråkar mest hela tiden. Märks att de varit hemma från dagis länge nu. Nandi var ju inte på hela förra veckan och Shanti & Indi gick måndag-onsdag. Så de är rejält less på att vara hemma, det märks tydligt.

Nej nu måste jag ta tag i disken och fundera ut ett sätt att bli pigg.

Peace

Inga kommentarer: