måndag 10 november 2008

Rolig dag det här, grått och mörkt är det ute. Blir så seg när det är sånt väder, vill bara krypa ner i sängen och ligga där hela dan. Men har fått en del gjort trots önskan om att gå i städstrejk ett tag. Ska snart hämta tvätt i tvättstugan och sen hoppa in i duschen. Ska iväg till mamma och pappa när jag hämtat kidsen på dagis för att fira en sen fars dag. Det blev inte av igår av olika anledningar, men bätre sent än aldrig.

Fan, jag har blivit indragen i nåt som jag inte har med att göra. Ändå är det jag som indirekt är orsaken till situationen som uppstått. Känns inte bra alls, för jag har verkligen gjort allt för att det inte ska bli såhär.
Kan inte skriva här precis vad det handlar om, men det har tagit slut mellan en kille och en tjej pga mig... Och nej, jag har INTE varit otrogen.
Skulle aldrig göra nåt sånt mot Danne, det finns inte i min värld. Skulle aldrig ens komma på tanken, han betyder helt enkelt för mycket för mig. Vill inte riskera vårt förhållande på ngt sätt alls.

Men iaf så finns det personer som tycker mkt mkt illa om mig nu utan att jag gjort nåt alls.
Trist är det, men inte mkt jag kan göra. Huvudsaken att Danne vet hur allt ligger till, vad andra tror eller tycker kan ju kvitta.


Peace

1 kommentar:

Marica sa...

Jaa det e en soppa du hamnat i.. Men som sagt, du har ju inte gjort nåt fel. Din rygg är fri & det e ju huvudsaken. Även om en person tycker illa om dej just nu, så e vi ju många många fler som älskar dej för den du är. Uppenbarligen ;-) he he he..