tisdag 2 december 2008

Lunch med Marica idag och det var trevligt som vanligt.
Efter det åkte jag hem och kollade på film fast jag skulle ha pluggat, hittade ingen motivation. Men det gjorde inget att jag kollade på film istället för den var så bra att jag svävade på små moln i flera timmar efteråt.
Hämtade kidsen på dagis och det gick smidigt idag igen, vågar man hoppas på en fortsättning?? Skulle isf vara mkt skönt, känner mig rätt trött på att det tar 40 minuter att hämta som det gjort tidigare. Ber till högre makter att detta ska flyta på.

Efter det smidiga hämtningen gick vi hem till Marica och där var vi kvar till sju. Barnen lekte jättebra tillsammans idag och det var trevligt att kunna umgås utan tjafs mellan Shanti och Yassi.

Har nu på kvällen haft en major gråtattack och det känns skönt nu efteråt.
Känns som att det är så mkt som går emot mig hela tiden, men efter att ha pratat av mig med Danne och Marica känner jag nu att jag får göra det bästa av situationen.

Efter denna omskakande kväll är jag trött som fan och ska försöka sova nu.

Peace

Inga kommentarer: