måndag 19 januari 2009

Börjar dagens inlägg med ett tack för alla fina kommentarer, både här och på min mail (har inte hunnit publicera alla än men det kommer).
Känns fint och varmt att människor bryr sig och lägger sin tid på en kommentar till just mig.

Kom hem för en stund sen efter en kall dagispromenad. Tyvärr har detta varit en morgon fylld av trots (kidsen) och tjat (jag) och det är aldrig kul för nån inblandad. Känner mig på rätt dåligt humör faktiskt och jag gillar det inte, känns bättre i hela kroppen att vara glad.
Ska snart ta tag i allt som ska göras, men var tvungen att sätta mig med datorn i knät en liten liten stund. Har faktiskt några viktiga mail att skicka så jag har all anledning att stirra in i skärmen. Men som sagt bara en liten stund.
Sen ska det städas, hängas tvätt, jag ska duscha, farmor ska hälsas på osv osv.

Hur gör man för att förvandla dygnets 24 timmat till åtminstone 30??? Kom igen nu ni som vet, sluta håll på hemligheten.

Peace

Inga kommentarer: