söndag 4 januari 2009

Mår skit nu över saker jag inte kan påverka. Ingen bryr sig om min åsikt heller, hade nån lyssnat på mig från början så hade det kanske varit annorlunda nu.
Men jag har ju lovat mig själv att inte lägga energi på sånt jag inte kan göra nåt åt, så därför skiter jag i detta nu.
Min hjälp vill ingen ha ändå, så nu har jag gjort klart för den det gäller att jag ställer mig utanför nu.

Usch, det är inte kul när det går åt helvete för människor man älskar. Inte kul alls...

Äh, jag vill leva mitt liv och vara lycklig. Får väl sluta in mig och min lilla familj i min bubbla och försöka tänka bra tankar.
Jag har ju ett underbart liv i det stora hela och jag har världens bästa sambo och barn. Inget annat ska ju spela roll.

Nu ska jag ägna mig åt städning resten av dagen. Danne åker ju i eftermiddag och jag vill ha det rent och fint när jag blir själv med kidsen.

Så på med en Kent-skiva och gå in i städtrans...

Peace

1 kommentar:

Streetart WSR sa...

Va! Det där ä ju min kompis utbrast Max imorse när vi öppnade tidningen. God fortsättning / M