onsdag 7 januari 2009

Om den där lampförsäljaren skulle komma och ringa på nu ( eller knacka förresten, vår ringklocka funkar ju inte ) och ha med sig den magiska lampan, som jag skulle köpa och sen putsa, ja ni vet allt det där, då har jag en lista till den förlösta anden.
Tänkte att jag lägger in den här i fall anden har koll på internet och råkar surfa in på denna sida eller om det är nån annan som fått obegränsat med önskningar och kanske vill dela med sig.
Här kommer den:

*jag vill ha ett stort hus som jag kan ha ett kollektiv i och som redan är inbott, eftersom att vi har svårt att få upp grejer som gör det hemtrevligt. Har ju redan bott här i tre år, men det ser mer ut som tre månder.

*jag vill ha en egen teleporter så att jag kan teleportera mig överallt och då slippa helvetet med vinterkläder som ska på och av flera ggr per dag.

*jag vill också ha en miljövänlig flygande bil om jag nån gång skulle vilja se annat än insidan av teleportern när jag behöver transport. Kan vara schysst med en upplevelse då och då...

*jag vill ha en säng där jag alltid vaknar utvilad. Sängen skulle vara magisk och se till att jag fick sova ostört precis så många timmar som jag behöver.

Var det nåt mer?

Jo just ja:

*jag vill ha en egen måne också

Inga kommentarer: