onsdag 11 februari 2009

Precis vaknat efter att ha sovit mååånga timmar. Somnade på soffan igår vid halv tio och sov där till tre, då gick jag till sängen och sov till åtta när Indi vaknade.
Har alltså varit vaken i tjugo minuter och redan hunnit ta hand om tre magsjukeblöjor. Det känns fint när man nyss har vaknat...

Jag mår inte särskilt bra jag heller, ont i magen och får springa på toaletten hela tiden. Jag gillar verkligen magsjuka... Som Shanti skulle ha sagt: "Du menar att du inte gillar det mamma" :-)
Har börjat tappa skinn på fingertopparna och det är mkt obehagligt. Vet inte vad det beror på, kanske allt rengöringsmedel jag använt har nåt med det att göra.

Nu kaffe till mig, även om magen säkert skulle må bättre av att jag avstod, och så en nyttig cigarett. Sen ska jag ringa Danne och prata lite...

Peace

Inga kommentarer: