torsdag 12 februari 2009

Väntar på att mamma ska komma med mina trollungar, saknar dem jättemkt.
Indi har precis somnat och jag borde göra nåt annat än att sitta med datorn i knät, men jag orkar inte. Helt matt i kroppen känner jg mig fortfarande, fast jag mår faktiskt bättre. Indi däremot är fortfarande hängig och lite varm, får väl se när han piggnar till.

Skönt att det redan är torsdag vilket betyder att Danne kommer hem. Tyvärr kommer han sent idag, vid åtta kanske. Det känns tråkigt att kidsen missar den här eftermiddagen och kvällen med honom, men de får väl ta igen det resten av helgen.

Har inget intressant alls att skriva märker jag, hjärnan går inte direkt på högvarv.
Får återkomma senare.

Peace

5 kommentarer:

Marica sa...

En utmaning till dej på min sida ;-)
Kram..

Anonym sa...

Om vi är med på samma kryssning måste du säga hej. :-)

Kul att hitta på någon på sportlovet tycker jag!

Anonym sa...

uppdatera mallan, love u puss syrran

Anonym sa...

Hej!

Hoppas att allt är bra med er.
Saknar dina inlägg...

KRAM

Anonym sa...

Vart har du tagit vägen? :-) // Trogen läsare av din blogg