lördag 7 mars 2009

I´m back!!!!

Nu alla oroliga läsare är jag tillbaka...
Var tvungen att ta en paus, var bara så fed up på bloggar. Har inte ens orkat läsa andras bloggar under de här veckorna, bara en enda har jag följt regelbundet.
Men som sagt så är jag ju tillbaka nu.

Livet har rullat på som vanligt här, har umgåtts med vänner och levt familjeliv vilket har varit mkt underbart. Danne var sjukskriven två veckor för ryggen och vi fick extra mkt tid att umgås på, helt fantastiskt bra har vi haft det. Nu är han dock tillbaka på jobbet, även om han just nu är hemma eftersom det är lördag.

Hunnit träffa två av mina bästa vänner också, tack Josse och Niklas för att vi fortfarande har lika kul även om vi träffas så sällan. Det känns alltid som om det bara gått en vecka sen vi sågs sist, fast det kanske har gått ett helt år. Ni är fina vänner:-)

Har också umgåtts mkt med min bästa vän, hon är sjukskriven och vi har haft all tid i världen (nästan) att dricka kaffe och skratta. Tack för att du finns Marica...

Ja annars är det som vanligt här i familjen Kaos, kidsen har faktiskt lekt bättre än vanligt och jag väntar på att det ska återgå till det vanliga, bråkiga. Hoppas dock att det håller i sig, men jag har inte alltför stora förväntningar.

Nandi har haft sitt första tandläkarbesök också förresten. Det gick jättebra och allt såg fint ut och när han kom hem var han mäkta stolt såklart. Stor kille tyckte han... Ja det är han ju också iofs, 3 ½ år är ju lastgammalt.


Planerna för helgen är obefintliga och det känns mkt skönt. Idag ska vi försöka få lite ordning här hemma kanske och så har Shanti hockey på eftermiddagen, det är allt. I morgon är det hockeyträning som vanligt kl 12 och sen åker ju Danne vid fyra så man hinner ju inte så värst mkt.

Nu måste jag tjuvkika på mina barn, de har ställt upp pallar och stolar som ett trumset och så trummar de som fan med sina trumstockar som är två bitar till tågbanan. De är så söta:-)

Vi hörs!

Peace & Love

2 kommentarer:

Marica sa...

Åhh va glad jag blev när jag såg att du uppdaterat :-D
& ännu gladare när jag läste..
Jaaa, en av de bästa sakerna denna sjukskrivning tillfört e att vi hunnit träffats så mycket :-D
Du är bäst!!!! Vet inte vad jag skulle göra utan dej, du förgyller mina dagar..
Ha ha, värsta kärleksbrevet hihi..
*kramar hårt*

Anonym sa...

Kul att du är tillbaka och att du haft det bra!

Kram