måndag 16 mars 2009

Det var fantastiskt skönt att komma iväg på kryssningen, trevligt hade vi det och jag sov mkt. Tog det lugnt, gick och la mig vid ett och sov till halv ett dagen efter. Välbehövligt och helt underbart.
Lördagskvällen blev lugn här hemma och vi somnade på soffan både jag och Danne.

Igår var vi ute ett tag på dagen i det fina vädret. Gick hem till Marica och alla barn lekte fint och glatt. På eftermiddagen åkte jag och kidsen hem till mamma och pappa och hälsade på. Kom hem sent och kidsen fick äta lite fil och macka, sen blev det sängen direkt.

Idag skulle Nandi ha opererats och jag har varit lite spänd inför det. Det hade jag inte behövt vara för Indi har blivit magsjuk inatt, så nån operation för Nandi blir det inte. Så jävla typiskt! Det är alltid så i vår familj...

Så nu har jag en härlig dag framför mig, med magsjuk Indi och galningarna Shanti och Nandi som skulle behöva dagis idag. Jag har redan fått tjata sönder min hals och klockan är inte ens halv nio än.
Känns som att det kommer bli en bra dag.....................

Återkommer med rapport senare.

Peace

Inga kommentarer: