fredag 13 mars 2009

Kul kväll igår och det känns i skallen idag måste jag säga, är inte på topp för tillfället.
Var och kollade på min underbara lillebror igår när han spelade på Sigurdsgatan och det var grymt. Han är helt fantastisk och det säger jag inte bara för att han är min brorsa, han har verkligen talang. Alla tyckte han var skitbra och jag såg hur stolt han blev då.
Fast fan va nervös han var innan, ville bara ta honom iknät och säga att allt kommer gå bra. Dte gjorde jag självklart inte, skulle se fint ut om jag satt med en 19-åring i knät och sjöng vaggvisor:-)

Meningen var att jag bara skulle dricka typ två öl igår, men så blev det alltså inte. Hur många öl jag drack vet jag inte, men jag hade iaf skitkul.
En underbar kväll och natt med mina syskon och brorsans kompisar. Mycket gitarrspelande och skönsång:-)

Nu ska jag vila ett tag och sen börja fixa mig för KRYSSNINGEN. Ska bli kul som fan och skönt att få sova hela dan i morgon om jag vill.

Peace

Inga kommentarer: