onsdag 18 mars 2009

En helt fantastisk dag så här långt.
Jag fick sova hela natten och ingen vaknade supertidigt heller. Vi hade en lugn och mysig morgon med rätt sen frukost, sen ritade kidsen lite medan jag diskade och hängde tvätt. Mina snälla föräldrar var och handlade åt mig så att jag skulle slippa släpa kidsen till affären. Och när mina matvaror var inställda där de skulle vara så klädde jag på kidsen och gick ut i det underbara vädret.
Marica och tjejerna kom också till lekparken och det var trevligt med sällskap såklart.
Indi somnade i vagnen och sov bra i friska luften, det är ju nästan alltid så. När vi väl gick in var klockan halv tre och vi hade varit ute i 3 ½ timme. Hur skönt som helst var det ju och tiden gick fort som fan.
Efter det har vi ätit och nu äter alla isglass, jättegoda glassar som morfar köpte till sina gulliga barnbarn:-)

Alla är jättetrötta av all sol och frisk luft, inklusive jag. Skulle vara skönt att lägga sig på sängen och sova en stund, men det gäller ju att vara realistiskt och inse att det inte går. Får väl lägga mig tidigt ikväll....

Nej, en cigg nu och sen plocka upp alla leksaker som ligger slängda i lägenheten.

peace

Inga kommentarer: