torsdag 19 mars 2009

Det är fantastiskt att kliva upp före sex på morgonen, iaf om man är 6 år och heter Shanti. Jag däremot kan inte alls hitta tjusningen i att kliva upp innan man börjat leva. Bara att gilla läget, men det som stör mig mest är att SHanti somnade sent, vaknade tidigt och redan är skitgnällig. Och då är klockan bara 8.30 på morgonen.

Shanti och Nandi skulle egentligen till dagis idag, men de ville stanna hemma och eftersom Indi ändå skulle vara hemma och kurera sig så gick jag med på det. Har som vanligt massor som hänger över mig, men jag får väl ta det sen.
På eftermiddagen ska vi hem till Johanna och senare kommer Danne hem. Jag och kidsen saknar honom massor och det ska bli ett kärt återseende efter fyra långa dagar.

Har kollat biljetter till Peace & Love i sommar och det börjar bli dags att köpa dem nu. Längtar mkt mkt efter grymma artister och två barnlediga dagar i solen ( förhoppningsvis ).

Nu måste bråk styras upp...

Peace

Inga kommentarer: