måndag 20 april 2009

Helgen var fylld med både ups and downs.
Lördagen spenderade vi ute i det soliga, men kalla, vädret. Först var vi ute vid Anundshög och tittade på vikingagravarna. Det var mkt spännande tyckte kidsen och de rullade ner för den stora backen flera ggr. Kul för dem, jag skulle dock inte göra samma sak, men så är ju jag en gammal kärring snart också.
Vi var där i några timmar och sen åkte vi hem och pausade ett tag. Jag sov i em halvtimme och det var verkligen nödvändligt för förkylningen tog ut sin rätt.

Senare åkte vi till Isaks grav och planterade nya fina blommor och tände ljus. Det var ju den 18:e april han dog och alltså åtta år sen i lördags. Kidsen plockade tussilago också och la vid graven. Det blev fint och jag kände nån slags ro i kroppen fast det var sorgligt och ledsamt också.

EFter det åkte vi hem till Johannas föräldrar på Hamre och grillade. Gott var det, kul hade vi alla och sent blev det. MEn alla var nöjda och glada...


Fan nu måste jag skynda till dagis och hämta den stora och den lilla, får fortsätta senare.

Inga kommentarer: