måndag 15 juni 2009

Sitter här på balkongen och förbannar det pissiga vädret.
Nu har det iaf slutat regna, men allt är blött efter det ihärdiga regnet som varit.
Hoppas på bättre väder till midsommar iaf, jag ska ju jobba, men kidsen skulle nog uppskatta en midsommar med sol och värme.
Vart tog sommaren vägen egentligen????

Funderar på hur jag ska göra efter sommaren, blir inte klokare för det. Det bara snurrar i skallen.
Ska jag jobba eller fortsätta plugga????
Har noll motivation till studier för tillfället och inte lär det bli bättre om bara några månader. Har så svårt att få nåt gjort när jag är själv hela veckorna med kidsen. Hinner inte med allt som ska göras och alltid är det nåt som krockar.
Om jag jobbar så kan jag ju tjäna lite pengar samtidigt som jag laddar batterierna för fortsatta studier senare, när Danne får andra arbetstider.
Ja jag vet inte, får väl fortsätta fundera.
I sommar ska jag ju jobba iaf och det ska bli skönt. Tycker mkt om min nya brukare och hennes man. SÅ trevliga och lättsamma människor och jag trivs jättebra i deras hem. Där skulle jag kunna tänka mig att stanna...

Danne jobbar bara till torsdag nu och sen har han semester i tio dgr. Ska bli skönt att ha honom hemma ett tag. OCh Peace & Love närmar sig med stormsteg! Kul ska det bli och jag längtar, hoppas bara vädret bättrar sig tills dess. Måste ta och skaffa mig ett par nya stövlar, för jag avskyr verkligen att vara blöt om fötterna.

och om en vecka åker jag på kryssning med girlsen, det ska bli kul och skönt att komma iväg lite. Sen har vi en annan resa att planera också, Barcelona i augusti. Bara jag och JOhanna, det är vi verkligen värda!!

Nej nu ska vi kila iväg till dagis.

Peace

Inga kommentarer: