torsdag 11 juni 2009

Har varit så sjukt trött de senaste två veckorna att jag börjar undra om nåt är fel.
Inte trött på det sättet att jag vill sova, utan utmattad, både mentalt och kroppsligt. Ser fram emot Dannes semestervecka efter midsommar, då ska vi bara umgås och mysa i en vecka innan jag och Danne sen drar på Peace & Love-festialen i tre dagar. Ska bli mysigt att bara vara Mahlin och Danne, utan barn. Vi har aldrig varit utan dem så länge så sakna dem kommer vi absolut att göra, men vi behöver tanka kärlek så vi klarar oss sju år till ;-)

I morgon tar min lillebror studenten och jag är så stolt över honom. Kommer givetvis fälla glädjetårar eftersom jag är jag och dagen kommer bli fantastisk. Hoppas bara på fint väder, men det ser inte lovande ut.
Förresten åker lillebror också med till P & L, hur kul som helst.

NEj nu ska jag umgås med min kärlek och sen måste jag försöka få lite sömn, ska upp till tvättstugan kl 6. Ser inte fram emot det precis...

Peace på er kära vänner.

1 kommentar:

Lina-filippasmamma sa...

Vad härligt o få åka iväg o bara vara sig själv o inte mamma o pappa!

Tack för grattiset, huset ligger inte kvar på hemnet längre men kommer lägga ut massa bilder sen när vi får det=)

Hur blev det med er flytt? visst funderade ni på göteborg?

Kram kram